Hei!

Tultiin just äitin kanssa sieltä hallittavuustestistä! Äiti suostu käveleen minun kanssa sinne ku se ei ollu kaukana ja se halus että mie olisin purkanu energiaa siinä matkalla, että maltan totella. No tietty säästelin vähän sinne testiinki!!

Melkein heti ku päästiin sinne niin ne ohjaajat tuli tervehtiin ja sitte alotettiin näyttään kuinka hyvin totellaan. Mie en ees huomannu sitä että alotettiin, ku äiti vain lähti taluttamaan minua silleen että pujoteltiin kaikki "koirakot" läpi. Olisin enste halunnu mennä sen ekan koiran luo, ku se oli niin kivan hajunenki! Mutta äiti kaivo heti taskusta makupalan, että mie en menis sen luo. Yritti vain lahjoa koko aika! Noh, äiti ei tykänny ku yritin vähän haistella muitten hajuja, ku ei saatu tervehtiä toisia alkuun, vaan piti vain olla omissa oloissa.

Sitte oli sellanen paikallaan olo juttu, että minun piti oottaa yksin ku äiti kävi käveleen ihmeellisen lenkin. Kaikki otti meistä aina mallia ja teki perässä. Sitte seuraavaksi äiti jätti taas minut yksin istumaan ja käveli kauemmas ja sitten kutsu luokse. Mutta se tyhmä ei ottanu hihnaa irti, ku siinä on muka niin huono se lukko, niin minun piti kiskoa sitä perässä! Sitte meiän piti vain oottaa paikalla että saadaan palautetta, mutta onneksi äiti anto minun leikkiä vähän lapasella, että malttaisin paremmin.

Ne ohjaajat sano äitille, että siihen testiin oli ilmottautunu yli 40 koirakkoa ja siihen kurssille otetan 27 ja ensisijaisesti vanhat jäsenet, joita oli 22!! Mutta sitte se yks ohjaajatäti sano, että vähintään kuus paikkaa menee uusille arvontaan. Äiti laski että joka viides siis pääsee jos kaikki läpäsee testin. Ei se kyllä tainnu osata laskea oikein.

Masennuin kyllä siitä, mutta totta ne huomas kuinka hyvä oon hyppimään ja pomppimaan ku leikin sillä äitin lapasella, että ne ottaa minut sinne ihan ekana!

Taikuri