Heipa!

Taikuri opettaa minua kirjottaan tänne! Se oli viikonlopun riiaamassa jonku tytön luona ja eilen käytiin hakemassa se kotia. On taas kivaa, ku voi juosta ja painia sen kanssa! Oli vähän tylsää olla kotona vain Äiskän ja Samin kans... Ne kyllä paijas minua paljon ja heitti lelua, että sain hakia sitä niinku Taikuriki aina tekee. Äiti oli kyllä taas töissä koko ajan, mutta Sami ei, niin ei tarvinnu olla ku vähän aikaa yksin kotona.

Osaan jo istua, menna maahan, melkein olla paikalla ja melkein aina tuun luokse, ku kutsutaan. Oon kuulemma oppinu tosi hyvin kaiken, mitä mulle on opetettu. Äiti sano, että se on ylpeä, ku en enää melkein ikinä vahi ruokakuppiakaan tai hyökkää Taikurin kupille. Se ei oikein tykänny, että yritin syyä kaikki Taikurinki ruuat. Taikuri kyllä yrittää syyä minun sapuskat aina aamusin, mutta heti ku äiti käskee, niin se menee pois minun kupilta, vaikka mie en itte jaksaiskaan kaikkia syyä.

Eilen illalla käytiin Taikurin kans kylvyssä! Taikuri urisi hassusti koko ajan, niin mulla ensin vähän ihmetytti. Mutta sitte ku mie pääsin ite pesulle, niin ensin yritin kaiken varalta karkuun, ku Taikurikaan ei tykänny hirveesti. Mutta vähän oli ihanaa ja rentouttavaa, ku äiti piti sylissä ja hiero ja pesi lämpimällä veellä! Melkein nukahin, ku se pesi minun niskaa!

Nyt sitten se äsken leikkas meiltä molemmilta kynnetki. Oon aina ennen rimpuillu koko ajan, ku ei se ollu oikein kivaa. Nyt äiti piti minua sitten ihan eri tavalla, ku Taikuria. Olin selälläni sen sylissä ja se kutitteli minun mahaa koko ajan ja syötti herkkuja, niin oli ihan kivaa ja annoin sen leikata kynsiä. Lopussa en enää meinannu jaksaa olla aloillani, ku en ees saanu enää herkkuja niin usein.

Kohta kuulemma mennään taas käymään sen Ulla-tätin luona. Äiti puhu jotain tunnistussirusta ja rokotuksista.

Terkkuja kaikille!!
Veli