CIMG2673.jpg


CIMG2737-1.jpg


CIMG2734copy.jpg


CIMG2728copy.jpg


CIMG2724-1.jpg


CIMG2731copy.jpg


Käytiin äitin kanssa ulkona leikkimässä lumessa. Nuuskin jokaista lumihiutaletta ensin, mutta sitten huomasin, että nehän kuuluu syödä! Vähänkö oli hyvää! Äiti lupas, että saan tuoda sisälle lumipallon, jos tulen nätisti heti, kun se pyytää. Sitten se teki mulle lumpparin ja anto sen mulle, että saan itte kantaa sen hissiin.

Mutta ennen ku me tultiin sisälle, niin tapasin kaksi chihua metsässä. Ne oli kivoja. Ne oli minua pienempiä, vaikka ne oli monta kertaa niin vanhoja ku mie!

Olin ottanu kans mallia Valtsusta, ku se on iso lintukoira, niin seisoin kaikkea samalla tavalla ku se. Tuossa yhessä kuvassa näkee, miten hienosti osaan kans seisoa! Minusta tulee isona lintukoira!

Minulla nukuttaa nyt, joten menen nukkumaan taikamatolleni.

Taikuri

P.S. Kaikki kuvat on äitin ottamia ja niitä ei saa kopioida ilman lupaa jaadajaadajaa.