Hei taas!

Mie olen kyllä ihan täysin sitä mieltä, että äiti joutais sellaseen pehmustettuun huoneeseen. Se nimittäin otti minut mukaan sinne uuteen lemmikkikauppaan, josta saa vaikka mitä mulle. Niin Siellä sitten piti kokeilla jotain ihmeen neonkeltasia pelastusliivejä! Ne on paksut ja kirkkaat ja se yks kiinnike melkein litistää minun pippelinki! Ihan kamalat! Sitten se vielä meni ja huijas minut nostaan hännän ja korvat pystyyn, etten yrittäis esittää säälittävää. Ei siinä kyllä mitään näyttelijän lahjoja tarvittu!! Sitten Sami osti ne vielä mulle ja jouduin kokeilemaan niitä uudestaan vielä kotona ku äiti sääti ne kiinnikkeet oikeisiin kohtiin valmiiksi. Mutta onneksi ne ostettiin sen takia, ettei minun tartte jäädä autoon tai hoitoon oottamaan ku äiti ja Sami menee veneilemään.

Noh, sitten eilen illalla äiti otti minun kopasta salaa kaikki rätit pois! Se otti ne sillä aikaa ku olin Samin kanssa korjaamassa mummon pyörää. Tai siis Sami korjas pyörää ja mie olin mummon paijattavana. Sitten se oli vieny ne minun vaivalla koppaan raahaamani rätit vessan lattialle!! Ja tänä aamuna ku viimein pääsin makaamaan niitten päälle niin se taas alko ottamaan niitä pois minulta ja laitto ne pesukoneeseen! Nyt ne minun rättiparat pyörii siellä vedessä.... Toivottavasti ei taas mene ikuisuutta, ennen ku ne on mukavan pehmoset taas...

Joutais kyllä johonki tapakoulutukseen...

Taikuri