Hei!

Käytiin kesälomalla etelässä! Ensin mentiin kuumassa autossa Forssaan pariksi päiväksi. Siellä oli paljon tosi kivoja ihmisiä, jotka kaikki leikki minun kanssa koko ajan. Se oli kiva paikka, ku siellä ei ollu ees mitään ötököitä yrittämässä syyä minua ja ihmmiset lelli ja anto herkkuja.

Sitte viimesenä iltana siellä äiti ja Sami vei minut sinne kellariin saunaan pesulle! Ne pesi minut ihan kokonaan, mutta onneksi siellä ei ollu kylmä, ku ihmiset oli käyny saunassa aiemmin illalla. Sitte äiti vielä föönas minut kuivaksi ja harjaili ja kaikkea... Se kerto, että pitää olla siistinä, ku mennään käymään perhoskoirien kesäpäivillä sunnuntaina. Olin tosi innostunu, ku sain tietää, että nään monta monta monta muuta perhoskoiraa ja saan uusia kavereita!

Aamulla sitten pitiki taas nousta autoon ja lähtiä sinne kesäpäiville Ellivuoreen. Sitten mulle selviski vasta perillä, että se oliki näyttely minne mentiin! En ollu ollenkaan sellasella tuulella, että olis ollu kiva seistä paikallaan ja kävellä nätisti. Äiti oli kyllä vähän pettyny, ku en esiintyny kehässä ja vingahtelin aina ku joku koski. Mutta mitä se nyt olis voinu oottaa, ku siellä oli niin paljon muita koiria ja olisin vain halunnu leikkiä niitten kans! Sain mie kuitenki sellasen punasen nauhan arvostelusta. Sitte vielä kävin toisenki kerran kehässä, ku oli pakko. Se oli sellanen pari kilpailu, jossa olin toisen koiran kans. Se oli minun täti tai jotain se Sanni. Äiti ei ole vielä kattonu sukutaulusta kuinka läheistä sukua oon sen kans.

Photobucket

Kesäpäivien lauantaista on ohjelma PetTV:ssä muutaman viikon ajan.

Illalla ku oli ollu arvonnat ja kaikki näyttelykehät ja teltat purettu niin lähettiin Tampereelle Sini-tätin luo! Siellä oli tosi kivaa, ku Sini-tätillä on niitä frettejä ja tosi hyvää ruokaa niille esillä!! Tällä kertaa ne fretit oli saanu itelleen Sinin huoneen kokonaan! Mieki tahtosin oman huoneen... Sain jäädä vähäksi aikaa hoitoonki, ku äiti ja Sami kävi hakeen ruokaa pizzeriasta ja seuraavana päivänä ne meni johonki huvipuistoon, missä on paljon jotain laitteita, missä tulee pahaolo. Sillon maanantaina vain Sini-tätin piti jättää minut yksin omaan boksiin nukkkumaan vähäksi aikaa, ku sen piti mennä töihin ja äiti ja Sami ei ollu vielä tullu takas.

Tiistaina pitiki jo lähteä takas kotia. Onneksi ei aurinko paistanu yhtä paljoa, niin ei ollu niin kuuma autossa. Sitte ku päästiin kotiin niin mulla oli tosi pahaolo ja oksetti koko illan. Äiti joutu laittaan mulla petin kylpyhuoneeseen ja aitaamaan oven suun, että saan nukkua siellä, etten sotkis taas mattoja. Aamulla oliki jo heti paljon parempi olo ja tosi iso nälkä.

Oli kyllä tosi tapahtumarikas loma tänä vuonna, että ihan on vieläki pää pökerryksissä! Nyt ollaanki sitten kuulemma kohta lähössä mummilaan! Pitää vain ensin odotella mummi kyytiin!

Taikuri