Hei!

Mulla on nyt pikkuveli! Sitä sanotaan Veljeksi.

Velikulta.jpg

Äiti ja Sami hokee sen nimeä paljon ja mulla meinas jo alkaa ärsyttämään, niin piti protestoiaki vähäsen haukkumalla Samille. Sitte ne anto mulle rapsutuksia ja herkkuja ja harjotteli tokojuttuja, niin että mulla tuli taas parempi mieli.

Veli siis tuli meille eilen. Mentiin mummolaan ja mie jäin sinne Valtsun kans vahtiin ja sitte ku ne tuli takas niin Veli oli mukana! Mie tapasin Veljen jo viime viikolla, ku käytiin kattomassa, että onko se kiva ja mukava pentu, että huolinko mie sitä meille. Niin nyt ne sitte kävi hakeen sen!

Se on valko-musta ja tosi pieni ja pörrönen. Sen takia on pitäny laittaa lattioille sanomalehtiä ja se käy niitten päällä välillä pissillä, sillon ku äiti tai Sami ei huomaa ajoissa, että se haluaa pissille. Kakat se on onneksi tehny ulos, ettei ole tarttenu haistella niitä!

On se ihan kiva kaveri, oon yrittäny opettaa sitä leikkimään lelun kantamis hippaaki. Nyt se syö luuta, pitää äkkiä mennä vahtimaan!

Taikuri