Äiti sai tänään numerolaput kahteen näyttelyyn! Pääsen taas hurmaamaan kaikki kehässä. Äitin kanssa en kyllä tahtois kävellä sievästi, ku se on ollu niin tylsä, mutta pakko kai se on. Lupas se, että se ei tule siihen toiseen näyttelyyn mukaan, ku sillä on muka jotain hommia kotona. Mutta on se kyllä ihan kiva ku se on mukana siinä ekassa.

Se ei tosiaan ole ees leikkiny kunnolla minun kanssa. Putsannu vain minun silmiä, harjannu ja leikannu kynsiä. Oikeesti minun pitää saada leikkiä koko ajan ja sen pitää leikkiä minun kanssa aina ku se ei ole töissä. Ja laittaa mulle ruokaa. Oonki yrittäny komentaa sitä nyt monta päivää ku Sami ei ole ollu minun kaverina, mutta ei se ole totellu. Se vain aina käskee minut omalle paikalle, ku yhtään urahan sille, että tekis jotain minunki kanssa välillä. Onneksi se sentään käyttää minua lenkillä ja heittää palloa ja antaa sen pallon sohvan alta aina ku se menee sinne. Se vain ei tajua, että minä tartten huomiota ihan koko ajan!

Tänäänki ku se tuli töistä niin se vain yritti kattoa mitä se oli saanu postia ja puhu vain puhelimessa mummelin kanssa. Minun piti ihan mennä lehtien päälle syömään luuta, että se olis ees vilkassu minua!

Joo, eilen tuliki se maailman paras lehti! Siinä oli minun kuvia monella sivulla!! Ja minun nimiki mainittiin siinä ainaki kahesti! Äiti ei vain ymmärrä, että ku minun kuvia on lehessä niin minun pitää heti saada kaikki mitä haluan.

Nyt mulla väsyttää niin meen tuonne Samin paikalle nukkuun.

Taikuri