Heippa!

Nyt ku oon jo vuoden vanhan niin äiti sano, että pitää käydä sen kivan Ulla-tätin luona. Viimeksi se kyllä pisti jonku kamalan piikin minuun ja alko nukkuttamaan ihan mahoton ja ku heräsin niin oli kylmä ja suu oli kipiä. Mutta nytten äiti lupas, että saan ennen ja jälkeen herkkuja niin olin sitten tosi reippaana. Ei mulla oikeesti ees pelottanu ollenkaan, äiti vain aina lässyttää.

Onneksi äitin puhelin herätti meiät aamulla, että oltiin ajoissa siellä lääkärillä. Se on eri paikassa nyt ku ennen niin olin vähän hämilläni minne se äiti minua vie, ku ennen mentiin siitä parkkipaikalta eri suuntaan. Siellä eteisessä oli jo paljon hajuja ja siellä lääkärin luona oli joku iso musta koiranpentu ja olisin niin halunnu mennä sinne sen kanssa yhtäaikaa, mutta ei äiti avannu ovea. Ei se ees päästäny minua hyppimään ovea vasten, että se Ulla-täti olis päästäny minut sinne.

Sitten ku viimein päästiin sinne sisälle niin haistoin oikein tarkkaan kaikki paikate ennen ku äiti ehti nostaa minut siihen pöydälle. Se pöytäki piti tietty tutkia tarkkaan, että tiiän ketä muita käy Ulla-tätin luona, että tiiän sitten lenkillä jutella niitten kanssa, ku se on niin mukava.

Ensin Ulla tutki minun polvet, ku oon kerta sen ikänen, että ne saa jo tutkia. Minun piti maata kiltisti kyljelläni ja kääntyä välillä. En kyllä tykänny, mutta ei se ees sattunu niin olin sitten kiltisti. Ne on kuulemma tosi terveet ja hyvät. Kuulemma pitää olla joku lääkärintodistus, missä sanotaan että oon terve. Sitten pistettiin kaks piikkiä ja sen toisen jälkeen tuntu ihan oudolle. Menin sitten äitin syliin, niin se meni heti ohi. Sitten äiti anto mulle herkkuaki ku olin kiltisti ja se piti minua sylissä vähän aikaa.

Minut vielä punnittiin kans lopuksi. Painan 3,15 kiloa!

Taikuri