Hei taas!

Eilen ku oli minun synttäritki niin käytiin koirakoulussaki. Siellä oli ihan kivaa, mutta mulla meni äitin ja sen lyhyen hihnan kanssa hermot menomatkalla. Se oli koko ajan liian lyhyt ja aina ku vedin yhtään niin äiti pysähty ja otti askeleen taakse, että löysyttäisin sitä hihnaa. Enkä tykänny ollenkaan semmosista tempuista!

Siellä koulussa taas tarkastettiin eka läksyt ja sitte tehtiin sellasta harjottelua, missä käveltiin kentän laidalta toiselle ja vastaan tuli aina toisia koiria ja keskellä kenttää piti aina pysähtyä ja kattoa äitiä tai istua ja sellasta. Sai aina nameja joka kerta ku teki oikein niin oli ihan kivaa. Sillon ihan alkutunnista, ku tarkastettiin läksyjä se ohjaaja sano, että oon niin hyvä siitä jättämistempussa, missä ei saa ottaa herkkua äitin kädestä ennen ku saa luvan, että mie sain lisätehtäväksi opetella olemaan ottamatta herkkua lattialta ennen ku saan luvan!

Siinä se eilinen tunti taiskin olla... Sain vielä Samilta lahjaksi lampaan tai jonku muun haisevan korvan. Se on niin huippuhyvä, että sillä pitää vain leikkiä tosi innokkaasti, eikä sitä ees meinaa raskia syyä ennen ku tulee joku toinen koira viereen tai sitte ehkä joku yö.

Nyt me ootetaan äitin kanssa, että minun serkkupoika tulis kylään vanhempiensa kanssa. Äiti ei tykkää ku levittelin kaikki minun lelut valmiiksi ympäriinsä, että sillä on sitten paljon ihailtavaa. Pitäähän sen nyt kaikki minun lelut nähä! Eikä se osaa ees ite liikkua vielä niin ne pitää kaikki esitellä. Nyt ku ne on kaikki levällään niin se näkee aina joka nurkassa ja keskellä lattiaaki leluja! Varmasti viihtyy paremmin ku ihan leluista siivotussa kylässä.

Taikuri