Hei pitkästä aikaa!

En oo päässy koneelle ollenkaan pitkään aikaan, ku äiti on aina ollu töissä ja se on sammuttanu koneen tai ainaki netin aina siksi aikaa. Nyt se on pitkästä aikaa vapaalla, niin minun on pitäny vahtia sitä tarkasti koko päivä. Mulla vain meinaa nukuttaa, niin minun on pitäny sitten koittaa nukkua sen jaloissa tai kyljessä tai oven suussa, että huomaan, jos se aikoo taas mennä jonnekki niin ehin pyytää päästä mukaan.

Nyt se äsken lupas, että mennään tunnin tai parin päästä käymään uudessa Mustissa ja Mirrissä! Tai kerran pääsin jo käymään siellä parkkipaikalla, mutta äiti ei ottanu minua mukaan, ku se ajatteli että jäisin ihmisten jalkoihin siellä sisällä, ku siellä olis muka niin täyttä. Osti se mulle sitte lohiöljyä ja pakastekuivattua mahaa. Tosi hyviä herkkuja.

Osti se samalla reissulla uudet kynsisaksetki, sellaset tosi terävät. Se leikkaski multa kynnet niillä niin mieki tykkäsin niistä saksista enemmän, ku ne leikkaa nopeesti ja puristamatta. Onneksi äiti heitti vanhat sakset saman tien roskiin.

Toivottavasti saan jonku lelun tai herkun tai jotain kivaa sieltä kaupasta tänään! Äiti puhu jotain pannasta ja uudesta flexistä vanhan tilalle...

Äiti haluaa kattoa jotain koiraohjelmaa, jota se ei anna minun kattoa, ku siinä on jotain kamalia juttuja tapahtunu koirille. Kerran kuulin siitä ohjelmasta ulinaa taustalta niin säikähin aivan mahdoton ja menin äitin jalkoihin, ku sitä koiraa siinä ohjelmassa sattu niin paljon että se ulisi kamalasti. Sen jälkeen äiti on laittanu äänet aina pienemmälle ku se on tullu.

Meen tässä ootellessani nukkumaan ja kattomaan unia luista ja kumipossuista.

Taikuri