Hei taas!

Äitillä on ollu nyt paljon aikaa leikkiä minun kanssa, ku se ei ole käyny töissä. Se vain on kotona kaikki päivät tietokoneella, niin mie olen sitten käyny aina hakemassa sitä jumppaamaan sieltä.

Tänään äiti sitten keksi uuden leikin! Se täytti kuus 1,5 litran pulloa vedellä, ettei ne kaadu ja laitto ne lattialle jonoon tasaisin välein. Sitten se otti makupaloja minun nappulapurkista ja mie sain aina nappulan ku olin pujotellu niitä pulloja.

Se on kuulemma sitä agiliitoa sellanen pujottelu. Mie olen kyllä ihan luonnonlahjakkuus siinä, ku tajusin heti mitä minun pitää tehä. En sitten viittiny kovin montaa kertaa pujotella ihan vain äitinkään iloksi, ku se on niin helppoa. Ehkä illalla näytän Samilleki miten hyvä oon.

Seuraavaksi äiti sais kyllä tehä mulle putken tai hyppyesteen... Ne olis tosi kivoja!

Taikuri