Heippa!

Minun kaveri, jota en koskaan tavannu, ku aina joko minä tai se oltiin jompi kumpi matkoilla ku olis voinu tavata, niin sen nimi oli Deisi (tai hienosti kirjotettuna Daisy) kuoli... Se jäi auton alle ulkomailla... Se oli niin kivan hajunenki ku äitistä ja Samista ja Samin isästä oon haistellu. Mutta äiti sano, että sellaista joskus tapahtuu pienille pennuilleki... Toivottavasti minun päälle ei aja auto! Äitin kanssa vielä eilen illalla nähtiin ku yks pikkunen collien näkönen koira oli jäädä auton alle ku sen taluttaja ei kattonu minne se koira meni siinä kapealla kävelytiellä ku sillä oli rattaat ja pikkupoika kans vahdittavana ja takaa tuli auto, joka ei yhtään hiljentäny tai väistäny vaikka sitä vastaan ei tullu ketään. Se koira oli ihan sen auton renkaan vieressä ku se ajo ohi.

Nyt sitten ku se minun kaveri kuoli niin eihän ne sen ihmiset nyt osaa elää ilman koiraa niin ne kysy äitiltäki että tietääkö se missä vois olla tulossa perhosten pentuja. Äitiinki sitten iski "toukkakuume" ku se katteli pentuja netistä ja keskustelupalstoilta ja kyseli tietenki myös minun kasvattajalta.

Äiti kerto mulle eilen, että sitten ku oon kolme niin saan aikasintaan pikkuveljen leikkikaveriksi! Mie haluan olla jo kolme-vanha! Se on kuulemma vasta yli vuoden päästä... Aikasemmin se ei luvannu hommata mulle veljeä, ku opettasin sille muka sitten kaikki huonot tavat mitä mulla vielä muka on. Äiti kyllä sanoo että minä olen täydellinen juuri tällaisena eikä minussa ole mitään vikaa! Niin kyllä minun pitäisi jo nyt saada pikkuveli leikkikaveriksi!!

Taikuri