Viime viikolla äiti huolestui mahottoman paljon minun hampaista. Mulle kasvo uudet kulmurit vanhojen viereen niin se oli sitä mieltä, että se ei ole hyvä asia, että ne vanhat on siinä vielä. Se puhu jotain puremisesta ja jostain, mutta minun mielestä kaksilla hampailla voi purra paremmin! Räteistä sai paljon paremmin kiinni ja äitiki tykkäs leikkiä enemmän minun kanssa repimistä!

Tänään se sitten vei minut sinne Ulla-lääkärin luo. Se pisti kipiää minun tassuvarteen ja sitten nukutti niin mahoton! Mutta silti mie jaksoin hyvin nousta ylös ja yrittää karkuun, ku alkoivat kiusaamaan. Sitten se laitto jotain valkosta ainetta toiseen tassuvarteen.

Sitten ku heräsin, mulla oli tosi kylmä ja pyörrytti. Äiti kanto minut takasin autoon ja ajoi kotiin. Se meinas jättää minut sinne autoon yksin, ku se ähelsi jotain siellä sen harmaan tolpan kanssa, niin minun piti ulista oikein lujaa, että se muistaa ottaa minut sisälle mukaan lämpimään.

Ihan tyhmiä tuollaset lääkärikäynnit, ku pistetään nukkumaan ja jää kaikista herkuista paitsi!