Hei!

Käytiin äiskän ja Samin kanssa mummilassa viikko sitten. Siellä oli tosi kivaa ku pääsi taas ulos vapaana suoraan olohuoneesta Valtsun kanssa. Tarkistettiin koko pihapiiri monta kertaa päivässä, ettei vain naapurin koira ole käyny merkkaamassa sitä omakseen. Jos oliski niin me oltais molemmat vain pissitty omat hajut päälle ettei kukaan luule, että se olis oikeesti muka sen reviiriä.

Serkkupoikaki kävi kylässä mummilassa. Se nukku melkein koko ajan ja sitte ku äiti herätti sen niin se alko ääntelemään hassusti. Se oli äitilläki sitten sylissä, eikä mummi ja äiti antanu minun mennä yhtäaikaa äitin syliin!! Sillon se olis ollu hereilläki ja oltais tutustuttu paremminki ku se on aina vain nukkunu ku oon nähny sitä.

Kaikki ihaili siellä minun puhasta turkkia, ku Sami pesi minut pari viikkoa sitten. Oon vieläki ihan vitivalkonen ja hyvänhajunen. Tai ainahan mie olen, ku äiti pakottaa joka ilta mahapesulle, kun se väittää että minun mahakarvat on muka keltasella koppuralla iltakävelyn jäljiltä.

Tässä vielä todistusaineistoa ku Sami pesee minua. Tuo kuva on pari kuukautta vanha, mutta ilme on aina sama.
1319825.jpg

Noh, jatkanpa tästä päivänokosiani.
Taikuri
1319818.jpg