Hei taas pitkästä aikaa!

Äiti pesi minut taas eilen kun olin kuulemma niin pissanhajuinen ja likaisen näköinen. Minä muka olin rypeny likasessa lumessa! Pah! Nuuskin ja kaivoin vain joka päivä kaikki tärkeät hajut! Ja miten itsensä päälle voi edes pissata? Ei sitten mitenkään! Se ei vain ymmärrä mitään. Sellasella "puhtaan hajuisella" saippualla minun hienon turkin pesee ja sitten vielä laittaa jotain mömmöä, ettei se jää takkuun! Ja kaiken lisäksi vielä alkaa sellasella tohottimella minua puhaltamaan! Mutta oli se sitten kiva ku sitten se piti hyvänä ja leikki koko illan.

Tänään ollaan jo käyty pitkällä lenkillä äitin kanssa. Se anto minun kantaa isoa oksaa ainakin melkein kilometrin! Kuulemma en hidastele joka lumihiutaleen kohalla, jos mulla on jotain kannettavaa. Pah. Ei sitä nyt joka ikistä hiutaletta pidä nuuskia ja merkata ku vaan joka viides!

Noh, nyt se sitten taas pesi minun tassut ja mahan heti lenkin jälkeen ku maa oli niin märkä ja olin muka niiiiiiin hiekassa, mullassa ja moskassa ja tippasin muka kuravettä. Mutta pesun jälkeen saa aina riehua pyyhkeen kanssa niin se on kuitenki kivaa!

Mummi oli yötä toissa yönä ja äiti ei ole vieläkään purkanu sen petiä sohvalta. Siinä on niiiiiiiiiin kivaa piehtaroida ja hyppiä lakanoissa! Toivottavasti se jättää sen mulle, eikä taita sitä kasaan niinku se on puhunu.

Nii joo ja mie pääsen taas näyttelyyn! Se on äitienpäivänä ja mummi ja pappa lähtee kans kattomaan minua sinne, ku oon niin komea.

Mulla meinaa olla vähän nälkä kyllä nyt. Antaiskohan äiti tuolta kaapista Samin lenkkimakkarasta palasen jos oikein nätisti istuisin ruokakuppini vieressä...

Taikuri